Petra Fuhrberg

TISDAG - ONSDAG

Publicerad 2014-05-28 13:14:46 i Allmänt,

Har varit på läger med klassen och samhällarna, det var ganska roligt men jag är inte någon som riktigt gillar att tälta å allt sånt där. Jag, Matilda och killarna i klassen "spelade" fotboll (eller vi gjorde något grej som jag inte ens fattade, men men) typ till kl.2 sen så gick killarna å la sig så då gjorde jag å Matilda det också fast vi kunde typ inte sova så låg och pratade till halv 4 sen somnade hon:) själv såv jag från halv 5 till tjugo över 5 så jag fick inte så mycket sömn, haha:) är dock inte ens trött nu men kommer väl att bli det senare ikväll:)

Hade ingen 3G heller (för att den tog slut för ett tag sen) så har inte kunnat bloggat eller något sånt under dessa två dagar:( 













Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela